web design

Web Design

website ieftin, creare site web ieftin, realizarea unei pagini web, creeaza magazin online, magazin online
Creare site
24 ianuarie 2019

Web Design

realizare site, Realizare magazin online, creare site, creare site web, realizare site web, creare magazin

realizare site, Realizare magazin online, creare site, creare site web, realizare site web, creare magazin

Cum să scrieți un conținut pe care vizitatorii dvs. să-l citească ușor ?

Cu siguranță, un articol bine scris și bine structurat este singurul lucru care poate face ca vizitatorii să rămână și să vă citească conținutul. Dar cum puteți face asta să se întâmple?

Aici va vom explica câteva trucuri despre cum să scrieți un conținut mai bun, mai atrăgător, care vă va aduce mai mult trafic si care sa genereze automat mai mulți clienți.

Indiferent dacă vizionați un film, un videoclip sau citiți un articol dacă este suficient de convingător, acesta vă va atrage atenția și vă va face șederea până la capăt … nu? Același lucru se întâmplă exact cu oamenii care vizitează site-ul dumneavoastră Web. Aceasta include și motoarele de căutare. Ei vor citi site-ul dumneavoastră și vor aplica inteligența artificială conținutului dvs. pentru a vă clasifica mai bine în listele lor.

Deci, cum va puteți  îmbunătăți scrisul pentru a vă face afacerea să arate mai bine?

Iată patru sfaturi pentru a vă folosi de fiecare dată când doriți să scrieți continut pe site-ul dumneavoastră.

Utilizați povestiri pentru a ține cititorii angajați.

  • Indiferent de subiectul despre care scrieți, încercați să faceți ca și cum ați spune o poveste. Noi toți creștem ascultând povești și asta ne atrage atenția și ne face să ne dorim să știm mai multe.
  • În loc să faci doar punctul tău prezent ca un exemplu care ilustrează într-adevăr mesajul tău. Această abordare va rezona mult mai bine cu cititorii dvs. și vă va asigura că acestea sunt mai atente.
  • Opinia dumneavoastră poate diferi de acea declarație, dar veți avea în mod automat o mai bună înțelegere că persoana care scrie acest articol are cunoștințe despre acest subiect și cu siguranță o opinie demnă de lectură.
  • De asemenea, atunci când plasați citate, chiar dacă este al dumneavoastră, zona va atrage în general atenția cititorului și, odată ce le citesc, este mai probabil să continue să citească chiar dacă nu sunt de acord.

Folosiți imagini și date pentru a obține o credibilitate instantanee.

Oamenii tind să aibă încredere în date și fapte mult mai mult decât opiniile, astfel încât să vă construiască credibilitatea cu clienții dvs. folosind date în avantajul dumneavoastră. Găsiți studii și statistici pentru a vă susține revendicările și asigurați-vă că acestea sunt ușor și clare pentru un ochi neinstruit.

Multe studii au arătat că oamenii au mai multe șanse să creadă într-un anumit medicament după ce au fost prezentați cu viziuni care apar științifice (grafice, formule etc.), chiar și atunci când vizualul nu conține informații noi asupra textului.

Utilizați rubricile pentru a ține cititorii pe pagină.

Folosirea rubricilor în textul dvs. este importantă deoarece poate ajuta cititorul dvs. să spună cu ușurință atunci când schimbați subiectele de la un punct al subiectului la altul. În plus, rubricile servesc un rol important pentru motoarele de căutare, oferindu-le sub-subiecte în conținutul principal al acelei pagini. În tot acest timp servesc și pentru a rupe monotonia blocului după blocul de text din pagină.

Puneți întrebări pe titlurile dvs.

Întrebările sunt definite ca o solicitare pentru mai multe informații și este o invitație deschisă pentru cititorii dvs. pentru a afla mai multe despre aceasta. Imediat după ce încercați să încercați să le acordați o soluție și un răspuns la această întrebare, dacă vizitatorul dvs. este interesat de serviciile sau produsele dvs., acestea pot avea aceeași întrebare pe care o cereți în titlurile dvs. …

Dacă acest articol a fost util pentru dvs., nu uitați să ne lăsați un comentariu. De asemenea, ne puteți contacta oricând, din formularul nostru de contact sau sunând la numărul 0733.040.334. Va fi o plăcere să vă ajutăm să aveți o reprezentare online bună a afacerii dvs.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *