firma web design, realizare website, servicii seo, creaza site, realizare
promovare site
27 aprilie 2019

firma web design

firma web design

Strategii care functioneaza, pareneriate care dureaza

Inradacinata intr-o abordare bazata pe experienta, replicam ceea ce iubesc consumatorii in legatura cu interactiunea reala si apoi o simplifica intr-o experienta digitala fara cusur.

firma web design


Realizare magazin online profesional care genereaza experiente de cumparaturi strategice.

Vom incerca sa replicam aceleasi emotii pozitive evocate din experienta reala. Credem ca exista un rol atat pentru cumparaturi offline, cat si pentru cumparaturi on-line, astfel incat sa apreciem invatamintele pe care le putem lua offline si le aplicam in lumea online.

Simplitate si sofisticare

Atunci cand putem echilibra proiectarea unui magazin online usor de utilizat si suficient de intuitiv pentru a oferi o experienta bogata consumatorului, atunci stim ca am creat o platforma interesanta si puternica care va imbunatati intreaga experienta in magazin online.

Prin replicarea a ceea ce functioneaza in viata reala, prin valorificarea a ceea ce se poate face mai bine in domeniul digital si prin adaptarea acesteia la nevoile specifice ale afacerii, vom atinge atat obiectivele de consum, cat si obiectivele de afaceri  adica realizare magazin online.

Cu ani de experienta in comertul electronic, sute de clienti si designerii nostri exceptionali, va putem oferi o solutie puternica pentru realizare magazin online.

 Ne-am specializat in imbunatatirea angajamentului clientilor cu marci de retail. Stim ca fiecare client are nevoi unice si ca o solutie “out-of-the-box” nu este utila pentru obtinerea ROI maxima. Activitatea de realizare magazin online dedicata comertului electronic pentru a viza in mod specific pietele de baza si pentru a crea experiente ale clientilor care sunt atat unice, cat si satisfacatoare, asigurand clienti fericiti.

Realizare magazin online – strategie

Indiferent daca lansati un nou magazin online, re-proiectati magazin online existent sau doar cautati sa va actualizati prezenta online actuala, aveti nevoie de o agentie cu activitate de realizare magazin online care intelege afacerea dvs. si potentialul sau online. Modul in care o vedem, site-urile magazin online au un obiectiv predominant: trebuie sa genereze afaceri in timp ce stimuleaza brandul.

Ca o agentie care ofera serviciul de realizare magazin online, ne bazam pe strategia noastra de comert electronic pentru toate proiectele. Este un “atelier” pe care l-am dezvoltat special pentru a sprijini planificarea strategica de realizare magazin online.

Atelierul nostru de strategie in realizare magazin online combina cele mai bune practici de comert electronic cu experienta in afaceri aprofundate intr-o varietate de industrii si include faze separate pentru cercetare si strategie, planificare si arhitectura informationala. De aceea, site-urile pe care le construim sunt concepute pentru a deveni canale de vanzare cu amanuntul profitabile si, in acelasi timp, ofera un aspect si o simtire foarte interesanta.

Experienta utilizatorului si arhitectura informatiilor

Cand vine vorba de realizare magazin online, design-ul bun reprezinta mai mult decat o simpla estetica. Aceasta inseamna un confort maxim pentru utilizatori, o livrare eficienta a informatiilor si o constructie eficienta a brandului.

Realizare magazin online reprezinta o experienta de cumparaturi fara probleme si captivanta pe toate platformele, intr-un mediu de vanzari cu canale omni-canale, indiferent daca se bazeaza pe abordari de design receptive, native sau adaptive. Si, cel mai important, poate ca reprezinta un succes personalizat in afaceri.

Creati stilul de viata, campania si imaginile editoriale care maximizeaza accesul, le vorbeste clientilor si mareste conversia.

Realizare magazin online responsive

Comertul electronic este un mediu vizual, iar capacitatile noastre creative sunt esentiale pentru tot ceea ce facem.

Suntem cunoscuti pentru designul web magazin online frumos si responsive, optimizat pe fiecare canal si dispozitiv, pentru a oferi obiectivele de comert electronic ale clientilor nostri. Echipa noastra de web design pentru realizare magazin online lucreaza pe toate nivelele, indiferent daca creeaza pagini Web orientate spre UX sau construieste un design web-based, rezonabil si eficient.

Lucrand in parteneriat cu clientii nostri, echipa noastra este responsabila pentru transformarea viziunilor de brand in realitateain cee ace priveste realizare magazin online si adaptarea continutului pentru platformele mobile si responsive.

Insights si optimizare realizare magazin online

Folosim datele pentru a ajuta comerciantii cu amanuntul sa inteleaga mai mult despre clientii lor, sa-si vizeze comunicarile si sa-si optimizeze cheltuielile de marketing. Am ajutat liderii comerciantilor cu amanuntul si brandurile sa-si puna clientii in centrul afacerilor lor.

Indiferent daca analizeaza relatiile dintre cumparatori si abonati sau cautand clicuri si conversii, oferim o perspectiva detaliata, actionabila, pe care clientii nostri o pot folosi pentru a imbunatati performanta magazin online.

Ajutam comerciantii cu amanuntul sa inteleaga modul in care clientii folosesc site-ulmagazin online, identifica si ajuta la implementarea modificarilor pentru a imbunatati experienta clientilor si conversia acestora.

Serviciile noastre profesionale de realizare magazin online sunt integrate si se axeaza pe furnizarea solutiei de care are nevoie organizatia dumneavoastra.

Ce oferim cand vine vorba de realizare magazin online

1 . Realizare magazin online – Panou control
Gestionati gama de produse si categoriile dvs. printr-o interfata usor de utilizat.

2 . Realizare magazin online – Multi-canale

Economisiti timp si bani prin publicarea gamei de produse in mai multe canale dintr-un singur loc central.

3 . Realizare magazin online – Raportarea

Instrumente puternice de raportare pentru a va permite sa faceti schimbari pe baza faptului, nu a speculatiilor.

4 . Realizare magazin online – Metode de plata

Indiferent ca este vorba de plata online, ramburs la achizitie, toate solutiile oferite sunt sustinute si integrate in platforma magazin online.

5 . Realizare magazin online – Integrarile

Echipa noastra de experti are ani de experienta integrand multe dintre cele mai importante sisteme de control al stocurilor.

6 . Realizare magazin online – Marketing

Caracteristici avansate de marketing pentru a va imbunatati vanzarile online. Toate site-urile web pe care le producem sunt prietenoase cu motoarele de cautare si au suport complet pentru orice schimbari.

Serviciile noastre de realizare magazin online va imbunatateste reputatia vizuala, crescand vanzarile dvs. online printr-un site web personalizat pentru afacerea dvs. Spre deosebire de Shopify, WooCommerce Website Design este un plug-in de realizare magazinonline open source care ofera acces FTP complet pentru a oferi cele mai puternice rezultate SEO posibile.

Proiectele realizare magazin online incep cu o scurta prezentare detaliata pentru a identifica obiectivele online ale site-ului dvs.

Punctele esentiale pentru succesul oricarui proiect de realizare magazin online la KDD:

  • Istoricul SEO si, prin urmare, clasamente care trebuie protejate.
  • O intelegere a expresiilor de cumparare prioritare care au fost vizate pana in prezent si identificarea oportunitatilor suplimentare de cuvinte cheie care pot satisface o piata mai larga a cumparatorilor si, prin urmare, vanzari.
  • O intelegere intima a propunerilor unice de vanzare ale produsului si a serviciului oferit si identificarea celor mai puternice limbi si plasarea acestora pentru a ajuta la construirea increderii si la cresterea conversiilor.

WooCommerce Web Design

Cu o experienta de peste 10 ani in domeniul designului, dezvoltarii si marketingului online, am experimentat mai multe sisteme de management al continutului site-urilor magazin online, inclusiv multe sisteme de gestionare a continutului foarte puternice. Odata cu trecerea anilor experienta ne-a oferit o perspectiva excelenta asupra site-urilor care bifeaza caseta nu numai pentru nevoile noastre de design, dezvoltare si marketing online, ci si pentru nevoile proprietarilor de afaceri proprietate, scara, flexibilitate, autonomie si continuitate. Trebuie sa existe un motiv concludent si convingator pentru care WooCommerce este solutia preferata a comertului electronic din lume si depaseste cu 30% pozitia dominanta pe piata a site-urilor de comert electronic la nivel global.

Solutii digitale inovatoare si experiente captivante care determina o crestere rapida online a afacerilor.

Oferim solutii digitale inteligente in domeniul web designului, al marketingului si al disciplinei tehnice pentru a creste si a facilita prezenta online a unui brand. Conduita de expertiza si experienta in afaceri, valorificam puterea unui spatiu digital in continua schimbare pentru a furniza servicii de clasa mondiala, end-to-end, care genereaza rezultate de baza.

creare magazin online

Importanța designului web in procesul de creare magazin online

În lumea afacerilor, integrarea in procesul de creare magazin online este vitală dacă doriți să aveți succes. Acest lucru este valabil mai ales atunci când vine vorba de designul web in procesul de creare magazin online. Veți vedea în mod clar că există diferite componente in procesul de creare magazin online. Găsirea unei companii bune de web design este doar o parte a intregului proces de creare magazin online. Să ne uităm la cele trei părți diferite ale dezvoltării unei pagini web de succes pentru afacerea dvs.

Web design in procesul de creare magazin online

Procesul de web design in creare magazin online nu este altceva decât simplu. Când te uiți la alte pagini de pe Internet, ar trebui să încerci să găsești o modalitate de a-ți depăși standardele. Nici unul dintre ele nu va fi ușor, dar poate fi realizat dacă încercați pur și simplu. Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le puteți face este să vă asigurați că utilizați cele mai noi tehnologii. Procesul de creare magazin online care utilizează coduri actualizate, șabloane ușor de utilizat și design receptiv vor permite utilizatorilor să vizualizeze și să încarce rapid pagina.

Dezvoltare web in procesul de creare magazin online

Design-ul in procesul de creare magazin online necesită o atingere profesională și nimic mai puțin. Cu alte cuvinte, este foarte important să vă asigurați că designerul dvs. web știe ce face și înțelege cum se compară site-ul dvs. cu alții din aceeași industrie. Aceasta este una dintre cele mai importante soluții de creare magazin online. Ideea generală este să creeze o pagină web care să respecte standardele moderne, dar să ruleze și pe unele computere mai vechi. Pe lângă computerele mai vechi, este esențial să se asigure că rulează pe browsere mobile. Crearea unui site web prietenos pentru mobil este esențială în prezent dacă doriți să generați mai multe vânzări.

Poziționarea pe Web (SEO) in procesul de creare magazin online

A treia și ultima componentă care trebuie luată în considerare este optimizarea site-ului dvs. SEO (optimizarea motorului de căutare) este un instrument pe care îl puteți utiliza pentru a genera trafic și chiar pentru a transforma traficul în vânzări dacă utilizați cuvintele cheie potrivite. Motoarele de căutare folosesc crawlerele de pagini pentru a indexa paginile cu cuvinte cheie. Atunci când alegeți cuvinte cheie, este important să vă asigurați că acestea sunt relevante și utilizate ca cuvinte cheie specifice produsului sau serviciului.

Creare magazin online

5 moduri de a vă stimula SEO și de a crea un site web minimal

1. Creare magazin online – Concentrați-vă pe conținutul dvs.

Conținutul este rege și este valabil pentru fiecare site web, nu doar pentru cele cu design minimal. Prin urmare, dacă doriți să vă asigurați un loc pe prima pagină a rezultatelor căutării Google, trebuie să utilizați un text semnificativ cu cuvinte cheie relevante pe aproape fiecare pagină a site-ului dvs. de comerț electronic și în special pe pagina de pornire. Prin urmare, faceți tot posibilul pentru a oferi suficiente informații pe care potențialii clienți și crawlerele dvs. Google le vor găsi utile. La urma urmei, aceasta este practica esențială în obținerea încrederii și sprijinului clienților.

2. Creare magazin online – Profitați la maximum de descrierile produselor

Întrucât întregul dvs. site web va fi minim, cu textul inclus, trebuie să utilizați descrierile produselor pentru a vă stimula SEO-ul. Acestea fiind spuse, asigurați-vă că scrieți descrieri precise și ușor de înțeles cu doar cuvinte cheie relevante. Chiar și cu un design minim, vă puteți permite să aveți detalii de produs corecte și concise.

3. Creare magazin online – Completați imaginea cu un alt text

Imaginile nu pot fi accesate cu crawlere, dar textul poate. Întrucât site-ul dvs. minim de e-commerce va avea probabil o mulțime de imagini, ar trebui să utilizați cu siguranță câmpurile de titlu și alt text. Nu copiați doar cuvintele cheie, mai ales dacă utilizați o mulțime de aceleași pentru mai multe pagini și imagini diferite. Din moment ce nu aveți o mulțime de text pe site-ul dvs., stimulați SEO dvs. de e-commerce prin descrierea corectă a imaginilor. Desigur, ar trebui să utilizați cuvinte cheie relevante și în aceste domenii, dar încercați să veniți cu descrieri semnificative în același timp.

4. Creare magazin online – Nu uitați de spațiul de dedesubt

Pe măsură ce contribuieți la o experiență creativă și interesantă a utilizatorilor, cu un design minim și o imagistică deasupra ori, nu uitați de spațiul de sub fold. Aceasta este o modalitate foarte bună de a echilibra minimalismul și SEO. În esență, puteți adăuga conținut valoros și concis sub pragul pe care pe care crawlerele Google l-ar putea găsi și recunoaște.

5. Creare magazin online – Minimizați viteza de încărcare

Depășind problemele legate de conținut, viteza de încărcare a magazinului online poate deveni o încercare. Acest lucru poate părea ciudat, deoarece doriți să alegeți un design minimal, dar va trebui totuși să utilizați o mulțime de imagini de înaltă calitate. Aceste imagini pot încetini timpul de încărcare, în special pe dispozitivele mobile. Clasamentul dvs. SEO va fi determinat și de prietenia mobilă a site-ului dvs., motiv pentru care ar trebui să utilizați cu atenție imaginile și să reduceți dimensiunea acestora cu instrumente cum ar fi JPEGmini și altele similare.

Principalele avantaje de design responsive in procesul de creare magazin online:

1. Creare magazin online – Sporește vizibilitatea pe tablete și telefoane mobile

Unul dintre numeroasele avantaje de design receptiv este că îmbunătățește navigarea pe dispozitive mobile și mărește popularitatea paginilor dvs. web când este vizualizat pe telefoane. Acesta este un factor serios de luat în considerare atunci când doriți să vă extindeți acoperirea și vizibilitatea, deoarece din ce în ce mai mulți utilizatori preferă navigarea pe Internet în fiecare zi.

2. Creare magazin online – Îmbunătățește rata de conversie

Când adoptați designul receptiv pentru site-ul dvs., cu o navigare simplă și ușoară pe fiecare dispozitiv, veți observa cu siguranță o creștere a ratei de conversie, de asemenea. Până la urmă, perspectivele nu vor avea probleme prin navigarea pe site-ul dvs. și prin navigarea magazinului dvs. online, ceea ce le va permite să ia o decizie mai rapidă pentru a întreprinde acțiunea dorită.

3. Creare magazin online – Reduce timpul și costul când creați site-ul

Când adoptați un design receptiv pentru site-ul dvs. de e-commerce, veți obține practic reducerea timpului și a efortului necesar pentru a crea proiecte de site-uri separate pentru fiecare dispozitiv posibil. În plus, acest lucru duce, în consecință, la scăderea costurilor de întreținere.

4. Creare magazin online – Este mai ușor să analizați rezultatele

Utilizând un singur site web de comerț electronic cu un design receptiv, veți găsi mai ușor analiza rezultatelor. Nu va trebui să urmăriți mișcările utilizatorilor, căile de conversie etc.

5. Creare magazin online – Îmbunătățește SEO-ul site-ului tău de e-commerce

Când vine vorba de SEO, există multe avantaje de design receptive pe care le putem vorbi. Pe de o parte, Google recompensează brandurile care utilizează designul receptiv (în rezultatele căutării mobile) și, pe de altă parte, concentrându-se pe un design unic, vă va lăsa timp să vă îmbunătățiți strategiile de conținut și optimizarea SEO-ului. În plus, timpul de încărcare rapidă, cu design receptiv, va fi factorul cheie pentru poziționarea site-ului dvs. de comerț electronic mai mare în rezultatele căutării.

Opțiuni diferite in procesul de creare magazin online pentru culori în designul web :

– Creare magazin online – Monocrom

Dacă alegeți acest tip de schemă pentru designul dvs. web, trebuie să știți că va fi alcătuită din diferite sunete sau nuante de aceeași culoare. O schemă monocromă este ușor de realizat și poate fi foarte eficientă, deoarece tinde să fie mai elegantă și, în plus, aduce armonie. Este foarte util pentru crearea unei dispoziții specifice și ca urmare a logourilor corporative care utilizează o singură culoare. Cu toate acestea, dacă doriți ca vizitatorii să-și lase informațiile de contact prin intermediul formularului, este important să aveți butoane de chemare la acțiune care sunt foarte interesante.

– Creare magazin online – Analog

Culorile analoage sunt cele una lângă cealaltă pe roata de culoare. De exemplu, puteți utiliza culori predominant galbene de pe web și puteți adăuga la amestec galben-verzui și portocaliu-galben. Acest tip de schemă se găsește de obicei în natură, deci este foarte plăcut să te uiți. Singurul “dar” cu aceste scheme analoage este că ele nu au nici un contrast.

– Creare magazin online – Complementar

O schemă complementară este formată folosind culorile opuse pe roata de culoare. De exemplu, puteți alege culoarea albastră și portocalie, sau violet și galben drept culori în designul web pentru magazinul online. Aceasta este soluția cea mai bună atunci când doriți un site interesant și vesel. Aceste scheme sunt, de asemenea, foarte potrivite pentru evidențierea elementelor specifice, cum ar fi butoanele CTA. Puteți alege o culoare predominantă, care va fi cea mai utilizată pe site-ul dvs. web, iar pentru elementele pe care doriți să le evidențiați, utilizați nuanțele sale complementare.

– Creare magazin online – Suplimentar divizat

Această schemă utilizează orice culoare și o combină cu două analogi din completarea sa. Asta înseamnă că, dacă folosiți culoarea albastră ca principală culoare în designul dvs. web, ar trebui să o combinați cu portocaliu-roșu și galben-portocaliu, care sunt culorile de pe roata lângă portocaliu, complementul de albastru. Acest tip de sistem este, de asemenea, utilizat pentru a atrage atenția utilizatorilor asupra anumitor elemente de pe site.

– Creare magazin online – triadic

Combinația a trei culori echidistant în roată, de exemplu, utilizarea celor trei primare, roșu, albastru și galben, ar fi acest tip de schemă. Pentru cea mai bună alegere atunci când vine vorba de culorile tale în designul de web e-commerce, poți folosi una dintre ele ca predominantă, iar celelalte două ca culori de accent. Aceste combinații au un contrast bun, păstrând în același timp armonie. Ele oferă, de asemenea, o uniformitate a designului web, subliniind elementele specifice.

– Creare magazin online – Tetradic

Schema de colorare tetradică este, de asemenea, cunoscută ca schema dublă complementară, deoarece utilizează patru culori care formează un dreptunghi pe roata de culoare. Dreptunghiul constă din două perechi complementare, de exemplu, roșu și verde, plus portocaliu și albastru. Rezultatul este ceva vibrant, dar echilibrat dacă nuanțele se îmbină bine – acest lucru poate fi dificil de realizat, totuși.

Importanta paginii de pornire in creare magazin online

O pagină de pornire pentru magazin online are o serie de sarcini de efectuat. Ar trebui să spună utilizatorilor despre ce este site-ul, precum și să ofere clienților o modalitate ușoară de a găsi ceea ce cautau cand au venit pe site.

Există, de asemenea, in procesul de creare magazin online, obiective secundare cum ar fi promovarea ultimelor oferte, noi linii de produse și înscrieri prin e-mail.

Importanța este un termen subiectiv, dar probabil numerele vorbesc de la sine:

– Este cea mai mare pagină de destinație cu un volum mai mare, în jur de 30% din sesiuni pătrund pe pagină de pornire. Din orice motiv, această proporție este mai mare pe desktop decât pe mobil.

– Cei care intra pe pagina de pornire au o rată de conversie mult mai mare decât media pe site.

– Obțineți cele mai multe afișări de pagină, în jur de 10%. Din nou, mai multe afișări de pagină pe desktop decât pe mobile.

– Aproape fiecare vizitator al site-ului vă va vedea pagina de pornire și cu siguranță fiecare client de cel puțin câteva ori în timpul vieții.

– Este pagina principală de destinație pentru unele canale foarte mari (tv, radio, pr, marca plătită / organică, pagini bio sociale, cuvânt din gură, recomandare prin e-mail).

– Mulți vizitatori folosesc pagina de pornire atât pentru a se orienta, cât și pentru a se reorienta pe vizitele unde îndeplinesc mai multe sarcini. (De exemplu, returnarea unei comenzi și efectuarea unei alte achiziții).

– Perspectivele îl folosesc adesea pentru a răspunde la întrebarea “Despre ce este vorba acest site? Este pentru mine?”

– Clienții loiali folosesc adesea pagina principală pentru a vedea “Ce este nou?”

Care sunt cele mai importante caracteristici pe care le puteți plasa pe o pagină de pornire in procesul de creare magazin online?

Aflați cum să adaptați conținutul în funcție de profilul vizitatorului. De exemplu, ar putea fi mai bine să arătați conținut diferit noului vizitator decât clientilor fideli. Conceperea conținutului poate fi foarte eficientă.

De obicei, vă așteptați să vedeți campanii de marketing cheie și mesaje de marcă în zona de conținut principal și apoi alte tipuri de conținut, cum ar fi dovada socială, recenzii ale clienților, zone de comercializare a produselor etc.

Ea ajută să învețe de la concurenți și site-uri de conducere eCommerce, dar cel mai bun mod de a ști ce funcționează este de a adopta un test și de a învăța abordarea și îmbunătățirea continuă a paginii.

În mod surprinzător, căutarea pe site este una dintre cele mai comune funcții care au fost interacționate și de fapt este de aproximativ trei ori mai probabil să fie utilizată pe pagina de pornire față de una din paginile noastre de categorii.

Bannerele de pe pagina principală obțin o distribuție destul de uniformă a clicurilor.

Pagina noastră de pornire devine revigorată în fiecare săptămână, deși cred că ar trebui să ne schimbăm puțin gândirea în acest sens.

Ar trebui să evaluăm mai mult performanța banner-ului și să testam dacă ar fi eficientă suportul mai lung pentru bannere cu performanțe mai bune.

Este ușor să intri în obișnuința de a schimba pagina de pornire în mod constant, dar editorii de conținut vizitează pagina de pornire mult mai frecvent decât clientul mediu, deci este posibil ca conținutul important să fie ratat, deoarece este prea recent revigorat.

Testarea este cheia aici, precum și căutarea unor tehnici cum ar fi servirea unui conținut diferit clienților noi și care se întorc.

creare site

Importanța experienței utilizatorilor în procesul de creare site

Ce este UX sau experienta utilizatorilor ?

Experiența utilizatorilor (abrevierea UX, UXD) este o disciplină axată pe crearea experienței finale a unui anumit produs. Pentru a crea o experiența înseamnă a planifica și a acționa asupra unui anumit set de acțiuni, care ar trebui să ducă la o schimbare planificată comportamentul unui grup țintă (atunci când interacționează cu un produs).

In procesul de creare site designul UX este cheia pentru a rula un site web eficient, pentru a converti clienții și a satisface clienții. Dar majoritatea oamenilor nu sunt lamuriti cu privire la ceea ce este exact UX sau cum pot începe să implementeze un UX puternic.

Acesta cuprinde interacțiunile unui utilizator cu un sistem. Acest sistem poate fi orice, de la un site web la un produs fizic la o platformă. Când vorbim despre UX, ne gândim la modul în care utilizatorii simt despre utilizarea unui sistem? A fost usor de folosit? Sau este dificil de navigat? Este aspectul natural? Sau devine confuz? În cele din urmă, sistemul arată bine sau este distractiv de utilizat?

Designul UX in procesul de creare site ar trebui întotdeauna să fie derivat din problemele oamenilor și să vizeze găsirea unei soluții plăcute, seducătoare și inspiratoare. Rezultatele acestui proces ce creare site UX ar trebui să fie întotdeauna măsurabile prin indici care descriu comportamentul utilizatorilor

Când realizati o experiență, planificați, de fapt, o schimbare în comportamentul grupului dvs. țintă. V-ați aflat problema și încercați să distrugeți povara utilizând metodele de proiectare.

Experiența utilizatorilor in procesul de creare site se află la intersecția dintre artă și știință și necesită atât o gândire analitică extrem de acută și creativitate.

In procesul de creare site care să se potrivească cel mai bine nevoilor dvs. de afaceri, va trebui să cream o pagină web care este plăcută din punct de vedere estetic, informativă și ușor de navigat. Dacă din procesul de creare site lipsește una sau mai multe dintre aceste componente, șansele de a atrage clientela și de a crește ratele de conversie sunt puternic diminuate. Acesta este motivul pentru care este esențial să luați în considerare experiența utilizatorilor sau UX in procesul de creare site care vă prezintă bunurile și serviciile.

Utilizatori ca centru in procesul de crearea site UX

Dacă inima designului UX este conceptul de optimizare constantă iterativă, atunci problema este sângele pe care inima îl pompează. Problema viitorilor dvs. utilizatori. Indentificati-l, definiți-l, simțiți durerea pe care o cauzează și o eliminați. Aceasta este calea pentru o experiență extraordinară a utilizatorilor.

Pentru a rămâne pe drumul cel bun, veți avea nevoie de o mulțime de abilități empatice și analitice, deoarece problema dificilă cu probleme este că uneori avem dificultăți în a le defini – chiar dacă ne deranjează.

Cheia succesului este să vă cunoașteți clienții. Inarmati-vă cu empatie și discutați cu ei.

De ce este foarte important UX in procesul de creare site?

Gândiți-vă la UX ca la ergonomia site-ului personal. In procesul de creare site care este centrat pe experiența utilizatorului, creați un spațiu ușor accesibil, înțeles și navigat de către cititor. Acest lucru, la rândul său, stabilește site-ul dvs. în afară de concurenții care nu sunt atât de preocupați de UX, crescând astfel traficul și baza de clienți.

Încă nu ati inteles rolul important pe care UX il joacă în procesul de creare site?

Luati în considerare următoarele statistici:

* Mai mult de 65% dintre oameni preferă să citească un site optimizat UX pe o pagină web obișnuită.

* În același studiu, aproape 40% dintre oameni părăsesc site-urile care se încarcă încet.

* Făcând ceva la fel de simplu ca încorporarea unei culori mai populare poate crește venitul.

* Este esențial să faceți site-ul dvs. receptiv. Cantitatea de trafic mobil crește în fiecare an și se așteaptă să fie jumătate din conexiunile globale în 2020.

In ce consta procesul de creare site pentru experienta utilizatorilor

Încercați să vă dați seama de procesul de creare site care să maximizeze experiența utilizatorului? Din fericire, lansarea unui design web prietenos cu UX nu este greu, ci doar o planificare suplimentară. Primul lucru in procesul de creare site este să schimbați modul în care abordați proiectarea paginii dvs. web. Înțelegeți că nu este vorba despre aspect și că există puțină știință în spatele a ceea ce face și o pagină bună. De aceea, încorporarea unor principii ale ierarhiei vizuale este necesară pentru a stimula experiența utilizatorilor.

In procesul nostru de creare site un site bun este unul ușor de navigat și plăcut de citit. Luați în considerare aceste sfaturi de design pentru a vă optimiza site-ul și a-l face prietenos cu UX:

1. Aveți o structură

Determinați ce bunuri și servicii furnizați și respectați-le. Doriți să postați conținut de blog informativ și relevant pentru ceea ce faceți. Dacă vă abateti prea multde la subiect cu un conținut irelevant, veți confunda sau vă deranja clientul fidel.

2. Fii receptiv mobil

Toți trăim vieți aglomerate, deci este firesc ca mai mulți oameni să acceseze site-uri web în mișcare. Dacă nu aveți o pagină web optimizată pentru telefoane și tablete, veți reduce șansele de succes. Dacă nu ați căutat încă un design web receptiv, găsiți o modalitate de a adăuga site-ul dvs. existent cât mai curând posibil.

3. Faceți testarea A / B

Aveți un site care a fost creat cu atenție pentru a răspunde nevoilor utilizatorului mediu? Dacă da, este timpul să oferiți paginii dvs. o testare. Dati acces vizitatorilor la diferite versiuni ale site-ului dvs. Odata ce s-au familiarizat cu navigarea în legături și citirea conținutului, efectuați un sondaj. Aflați ce le-a plăcut și ce nu și apoi actualizați site-ul în consecință.

5 componente cheie ale designului UX in creare site

Arhitectura informațională in creare site

Cel mai larg nivel al designului UX este arhitectura informațiilor. Se ocupă de structura generală și de navigație. În acest stadiu, veți organiza întregul conținut într-o ierarhie. Odată ce totul este plasat în context, aranjați-l în sistemul dvs., astfel încât fiecare aspect să fie ușor de găsit. La acest nivel global al designului UX in creare site, trebuie să luați în considerare marile întrebări ale proiectului dvs., inclusiv obiectivele de afaceri, strategia de afaceri și nevoile clienților. Faza de arhitectură a informației este locul în care povestea site-ului este creată pentru utilizatori.

Interacțiunea Design in creare site

Această componentă se referă la modul în care arată caracteristicile pe o pagină individuală. După cum sugerează și numele, veți avea în vedere interacțiunile pe care le au clienții pe anumite pagini, precum și aspecte specifice de proiectare cum ar fi schema de culori, fonturile, pictogramele și plasarea butoanelor. Designul de interacțiune implică înmulțirea în designul conceptual cu caracteristici. În această etapă, decideți cum să atrageți atenția asupra celor mai importante informații de pe o pagină.

Utilizabilitate in creare site

Componenta cea mai ușor de înțeles este gradul de utilizare: cât de ușor pot vizitatorii să utilizeze interfața dvs.? Acesta este momentul pentru a aborda orice dificultăți sau provocări pe care le au consumatorii atunci când folosesc produsul. Utilizabilitatea este mai concentrată asupra a ceea ce se întâmplă greșit, mai degrabă decât corect. Luați în considerare diferența dintre așteptările dvs. și experiențele reale ale utilizatorului. Cum poți rezolva aceasta diferență? Testarea, efectuarea de cercetări, cum ar fi sondaje sau focus grupuri și colectarea de feedback sunt principalele activități implicate în utilizabilitate.

Prototipuri in creare site

În prototipuri, designerii UX creează modele ale desenelor și interfețelor dorite pentru a se asigura că funcționează conform planului. Prototipurile vă oferă un teren de testare pentru a vă juca cu idei înainte de a intra live. De asemenea, acestea vă permit să experimentați animații avansate și interacțiuni care nu pot fi realizate printr-un concept plat. Folosind un test la scară redusă, procesul dvs. de proiectare UX este eficient și vă economisește timp și resurse. Înainte de a lansa un produs nou sau actualizat, asigurați-vă încrederea în design-ul dvs. prin testarea cu un prototip

Procesul de creare site care funcționează pentru dvs.

In procesul de creare site, este important să vă amintiți să îl proiectați într-un mod care să se potrivească nevoilor dvs. unice. Doar pentru că ceva funcționează bine pentru o altă companie, nu înseamnă că vă este benefic în mod automat. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a vă optimiza UX-ul, atunci puteți angaja întotdeauna un designer profesionist care să vă ajute pe parcurs.

Cu puțină cercetare, creativitate și planificare, la sfarsitul procesului de creare site va rezulta un site care atrage clienții și vă va crește ratele de trafic și de conversie.

magazin online

De ce trebuie să aveti magazin online?

Importanța comerțului electronic în strategia dvs. de vânzări

Au dispărut zilele în care oamenii ar călători cu kilometri lasând confortul casei lor în urmă doar pentru a cumpăra un televizor nou, un telefon mobil sau alte articole de uz casnic obișnuite.

Clienții nu mai așteaptă la cozi lungi și preferă să facă cumpărături directe din confortul casei lor dintr-un magazin online. Nu este doar convenabil, dar economisește și mult timp. Prin urmare, dacă intenționați să deschideti un magazin, ar fi mai bine să aveți un magazin online, dacă doriți să faceți acest lucru.

In primul rand furnizați comoditate clienților dvs. deoarece comerțul electronic are și alte beneficii.

 Sa vedem de ce magazin online este esențial pentru strategia dvs. de vânzări.

Magazin online – Creste gradul de acoperire

Cea mai bună parte a vânzării produselor și serviciilor dvs. online este că și persoanele din afara tarii le pot comanda. Nu vă limitați la o locație simplă de cărămidă și mortar pentru a vă vinde produsele.

Afacerea fizică implică branding și relații cu clienții, dar cu puterea internetului, un utilizator poate să intre cu ușurință pe site-ul dvs. de îndată ce introduce ceva în motorul de căutare. Cu o audiență mai mare, acoperirea dvs. va exploda, la fel și cifrele dvs. de vânzări.

Magazin online – Stabilește prezența online

Până acum, peste 80% dintre clienți achiziționează ceva din rețeaua globală. Ca atare, veți dori să faceți ceva pentru a lucra la prezența dvs. online pentru a avea o șansă împotriva unei concurențe rigide. Dacă nu se realizeaza nimic in cele din urma clienții dvs. vor cauta un magazin online.

Pentru a face acest lucru, va trebui să comunicați și să vă angajați cu audiența dvs. pe social media, în secțiunea de comentarii, pe forumuri și pe alte locuri online. Toate acestea vă pot ajuta să construiți o prezență online, care vă va ține în mintea potențialilor clienți.

Magazin online – Comoditate atât pentru vânzător, cât și pentru cumpărător

Când oamenii fac cumpărături online, se poate economisi mult timp atât pentru cumpărător, cât și pentru comerciantul cu amănuntul, iar acest lucru oprește apelurile telefonice despre disponibilitate, starea livrării și alte probleme.

Toate aceste informații sunt prezente pe paginile de pornire ale site-ului web, pe canalele Facebook și chiar și în motoarele de căutare. De la adresa de e-mail, detaliile de contact și alte detalii necesare sunt disponibile pentru toată lumea online, astfel încât este convenabil pentru toți.

Magazin online – Reduce costurile operaționale

Singurul lucru care este mai bine decât deschiderea unui magazin online este faptul că puteți economisi bani în timp ce faceți acest lucru. Cu un sistem de management bazat pe web, puteți automatiza gestiunea stocurilor, de exemplu, care scade costurile legate de inventariere.

Un magazin online nu are aceleași costuri generale pe care le asociați cu un magazin fizic. Prin urmare, majoritatea costurilor operaționale de rulare a unui magazin de comerț electronic sunt aproape de nimic.

Magazin online – Oferă date în timp real și Google Analytics

Este esențial să știți cum se comportă publicul dvs. țintă și vă percepe produsele și serviciile. Magazin online vă oferă analize în timp real despre produsele dvs. și clienții dvs., ce au în coșul de cumpărături și despre ce produs se vinde cel mai mult. Puteți verifica informațiile esențiale din Google Analytics pentru a vedea cât de bine funcționează site-ul dvs. în ceea ce privește traficul, rentabilitatea investiției, afișările de pagină și multe altele.

Magazin online – Îmbunătățirea gradului de conștientizare a mărcii

Cu cât mai multe pagini web pe care le dezvoltați pentru magazin online, cu atât mai multe motoare de căutare vor putea să le indexeze și să vă permită să crească în topul Google. Puteți obține rezultate și mai bune prin utilizarea cuvintelor cheie adecvate care pot fi utilizate pentru a genera trafic pe site-ul dvs.

Campaniile de marketing și de promovare sunt omniprezente, permițând tuturor celor din lume să vadă și să participe. Acest lucru va oferi site-ului dvs. mai multă tracțiune și vizibilitate, deoarece tot mai mulți oameni vor deveni conștienți de prezența site-ului dvs.

Magazin online – Oferiți cliențilorhttps://www.kdd.ro/magazin-online/ informații importante

Puteți oferi clienților dvs. informații mai bune despre produsele și serviciile dvs. cu ajutorul descrierii produsului, precum și a costurilor de transport. Îi ajută pe clienți să ia decizii mai bune de cumpărare pentru care nu este nevoie ca personalul să indrume. Puteți folosi timpul liber pentru a lucra la alte aspecte ale site-ului.

Prin mai multe informații, înțelegem elemente specifice sau relevante, mai degrabă decât un grup de informații care consumă destul timp pentru a descifra. Acestea includ evaluări, recenzii și date etc.

Avantajele unui magazin versus magazin tradițional

Dupa ce veti citiți următoarea listă de avantaje ale uni magazin online pentru companii și clienți, veti intelege că un magazin online este sfântul graal al comerțului cu amănuntul.

01 Magazin online – Depășirea limitelor geografice

Dacă aveți un magazin fizic, sunteți limitat de zona geografică pe care o puteți deservi. Cu un magazin online, întreaga lume este locul tău de joacă. În plus, apariția m-commerce, adică a comerțului electronic pe dispozitive mobile, a rezolvat toate limitările de geografie rămase.

03 Magazin online – Costuri mai mici

Unul dintre cele mai tangibile motive ale unui magazin online este costul redus. O parte din aceste costuri reduse ar putea fi transmise clienților sub formă de prețuri reduse. Iată câteva dintre modalitățile prin care costurile pot fi reduse prin comerțul electronic:

– Publicitate și marketing: traficul motorului de căutare organic, plata-pe-clic și traficul media social sunt câteva din canalele de publicitate care pot fi rentabile.

– Personal: Automatizarea plății, facturarea, plățile, gestionarea inventarului și alte procese operaționale scade numărul de angajați necesari pentru a configura un magazin online.

– Imobiliare: Un proprietar de magazin online nu are nevoie de o locație fizică.

04 Magazin online – Localizați produsul mai rapid

Nu mai este vorba despre împingerea unui coș de cumpărături în culoarul corect sau despre cercetarea produsului dorit. Pe un magazin online, clienții pot face clic pe navigarea intuitivă sau pot folosi o casetă de căutare pentru a restrânge imediat căutarea de produse. Unele site-uri web amintesc preferințele clienților și listele de cumpărături pentru a facilita repetarea achiziției

05 Magazin online –  Eliminați timpul și costul călătoriei

Nu este neobișnuit ca clienții să călătorească distanțe lungi pentru a ajunge la magazinul fizic preferat. Magazin online le permite să viziteze virtual același magazin, cu doar câteva clicuri.

06 Magazin online – Oferiți compararea cumpărăturilor

Magazin online facilitează comparația cumpărăturilor. Există mai multe servicii online care permit clienților să navigheze pe mai multe site-uri de comerț electronic și să găsească cele mai bune prețuri.

07 Magazin online – Activați oferte, cupoane și cumpărături de grup

Deși există echivalente fizice pentru tranzacții,  cupoane și cumpărături de grup, cumpărăturile online o fac mult mai convenabilă. De exemplu, dacă un client are un cupon de reducere pentru curcan la un magazin fizic și hârtie igienică la altul, poate considera că este imposibil să beneficieze de ambele reduceri. Dar clientul ar putea face acest lucru online cu câteva click-uri pe magazin online.

08 Magazin online – Furnizați o multitudine de informații

Există limitări ale cantității de informații care pot fi afișate într-un magazin fizic. Este dificil să instruiesti angajații să răspundă clienților care au nevoie de informații pe diferite linii de produse. Site-urile de comerț electronic pot furniza clienților informații suplimentare. Cele mai multe dintre aceste informații sunt furnizate de furnizori și nu costă nimic pentru a crea sau întreține.

09 Magazin online – Creați o comunicare orientată

Utilizând informațiile furnizate de client în formularul de înregistrare și plasând cookie-urile pe computerul clientului, comerciantul cu comerț electronic poate accesa o mulțime de informații despre clienții săi. Acesta, la rândul său, poate fi folosit pentru a comunica mesaje relevante. Un exemplu: dacă căutați un anumit produs pe magazin online, vi se vor afișa automat listări ale altor produse similare. De asemenea, magazin online vă poate trimite un e-mail despre produse similare.

10 Magazin online – Rămâneți deschis tot timpul

Sunteti deschisi 24 din 24. Site-urile de comerț electronic pot rula tot timpul. Din punctul de vedere al comerciantului, acest lucru crește numărul de ordine pe care le primesc. Din punctul de vedere al clientului, un magazin “întotdeauna deschis” este mai convenabil.

11 Magazin online – Crearea de piețe pentru produse de nișă

Cumpărătorii și vânzătorii de produse de nișă pot găsi dificultăți în localizarea reciprocă în lumea fizică. Online, este doar o chestiune a clientului căutând produsul într-un motor de căutare. Un exemplu ar putea fi achiziționarea de piese învechite. În loc să distrugem echipamentele mai vechi din cauza lipsei de piese de schimb, astăzi putem localiza piesele online cu ușurință.

Va-ti convins că afacerea dvs. de comerț electronic ar putea beneficia de minunile comerțului electronic?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *