In contextul actual, cel mai important este sa nu actionezi pe fond de teama, in graba. Asistam la o trecere accelerata a afacerilor catre mediul online. Daca te vei grabi sa ajungi in online, din teama de a nu ramane in urma, nu vei face decat sa pierzi bani si timp.
Prezenta in spatiul digital si pe internet nu mai este un moft, ci a devenit o cerinta fundamentala ce defineste succesul unei companii. Astfel, majoritatea antreprenorilor vor trece prin procesul crearii unui site web sau al unui magazin online pentru afacerea lor.
Dezvoltarea unei afaceri in mediul online nu este o sarcina usoara. Multe informatii sunt neclare si este perfect normal, pana la urma nu toti antreprenorii sunt web developeri, web designeri sau specialisti in digital marketing. Este crucial sa te informezi corect. Informatiile disponibile pe internet sunt, de multe ori, in contradictoriu. Filtrarea acestora va determina esecul sau succesul proiectului tau din mediul online.
Costul dezvoltarii unui astfel de proiect este un subiect sensibil, insa poate fi un bun reper in determinarea calitatii produsului pe care urmeaza sa il primesti. Sa luam ca exemplu un magazin online. Raspunde-ti la intrebarea aceasta: Daca dezvoltarea unui magazin online de succes, ce ar genera un profit mediu de 1000 EUR / luna ar costa doar 300 EUR, atunci de ce nu ar avea deja toata lumea magazine online?
Recomand oricarui antreprenor sa se intrebe daca solutia oferita de echipa ce urmeaza sa ii dezvolte site-ul este in avantajul dezvoltatorului sau in avantajul afacerii sale. Daca isi va raspunde la aceasta intrebare, va intelege ca solutia unui produs unic si personalizat este cea in care se vor investi mai mult efort si energie, iar acest aspect se va traduce mai tarziu prin succes.