Promovare prin SEO

SEO este procesul de îmbunătățire a clasamentului site-ului dumneavoastră în rezultatele motorului de căutare.

Când oamenii caută o afacere sau un produs, aceștia se îndreaptă către motoarele de căutare. Motoarele de căutare precum Google folosesc algoritmi pentru a clasifica site-urile web pentru a oferi cele mai relevante informații celor care caută.

Optimizarea site-ului dumneavoastră cu SEO permite să apară în rezultatele motorului de căutare pentru cuvintele cheie și frazele legate de afacerea dumneavoastră. Acest lucru este extrem de important deoarece, atunci când site-ul se situează pe o pozitie mai buna, mai mulți oameni vor putea să vă găsească afacerea online, să vă contacteze și, în cele din urmă, să devină clienți.

De fapt, mulți clienți nu depășesc prima pagină a rezultatelor, iar primele trei rezultate organice primesc mai mult de 50% din clicuri. Menținerea clasamentelor de top este esențială pentru direcționarea traficului spre site-ul dumneavoastră și pentru atragerea mai multor clienți.

SEO este o investiție pe termen lung, dar este una de care afacerea ta are mare nevoie.

Fiecare afacere care se gândește la viitor își dorește să ajungă în prima pagină a rezultatelor Google pe anumite căutări. Aceste poziții aduc trafic de calitate care se convertește în clienți mai multi, ceea ce înseamnă că veniturile se îmbunățesc semnificativ, mai ales că investițiile în reclame pot fi mult diminuate. Cum ajungi însă să cucerești aceste poziții atât de importante? Nu este magie la mijloc, dar nu este nici ușor.

SEO pe site-ul propriu

Un aspect important al SEO este să faceți site-ul dvs. ușor de inteles atât pentru utilizatori, cât și pentru roboți pentru ca motoarele de căutare să înțeleagă. Deși motoarele de căutare au devenit din ce în ce mai sofisticate, ei încă nu pot vedea și înțelege o pagină web la fel ca un om. SEO ajută motoarele să afle ce reprezintă fiecare pagină și cum ar putea fi util pentru utilizatori.

Asta inseamna si ca paginele site-ului sa se incarce rapid, continutul sa fie unul relevant si util, imaginile de calitate si reprezentative.

Daca toate aceste aspecte sunt intrunite si rezultatele vor fi pe masura.

Ce este SEO ?

SEO reprezintă Optimizarea motorului de căutare, care este practica creșterii cantității și a calității traficului pe site-ul dvs. prin rezultatele motorului de căutare organic afisate in indexul Google.

Pentru a intelege ceea ce inseamna cu adevarat SEO, haideti sa analizam fraza de mai sus:

Calitatea traficului. Puteți atrage toți vizitatorii din lume, dar dacă vin pe site-ul dvs. deoarece Google le spune că sunteți o resursă pentru achizitionarea de automobile atunci când dumneavoastra sunteți un fermier care vinde mere, nu este un trafic de calitate. În schimb, doriți să atrageți vizitatori care sunt cu adevărat interesați de produsele pe care le oferiți.

Cantitatea de trafic. Odată ce aveți utilizatorii tinta care viziteaza site-ul cu rezultatele motoarelor de căutare (SERP), este mai mare traficul.

Rezultatele organice. Anunțurile reprezintă o parte semnificativă a multor SERP-uri. Traficul organic este orice trafic pentru care nu trebuie să plătiți.

Optimizarea on page :

SEO-ul pe pagină implică toate tehnicile pe care le aveti la indemana pentru a vă asigura că o pagină web se va indexa și poate ajuta, de asemenea, să determinați cât de bine se clasifică pagina respectivă. Utilizează atât conținut, cât și elemente tehnice pentru a îmbunătăți calitatea unei pagini, astfel încât SEO-ul pe pagina pe care îl faci, sa aduca cat mai mult trafic relevant.

Există multe aspecte tehnice diferite ale unei pagini web care pot fi optimizate cu SEO pe pagină și includ:

  • Etichete de titlu
  • Rubricile
  • Structura URL
  • Textul
  • Alt text pentru imagini
  • Viteza site-ului
  • Link-uri interne
  • Descrieri meta
  • Utilizabilitate pe diferite dispositive (site-ul sa fie responsive)

În timp ce aspectele tehnice sunt importante, unul dintre elementele cele mai importante ale SEO-ului pe pagină este conținutul, deoarece acesta este ceea ce aduce traficul pe site-ul dvs.

Cu toate acestea, nu numai conținutul este important, utilizatorii web de astăzi caută un conținut relevant, interesant, angajat și informativ care să satisfaca o nevoie. Cu alte cuvinte, oamenii trebuie să consume conținutul pe care l-ați creat, care poate veni într-o serie de forme diferite, cum ar fi:

Blog-uri, Copia paginii web, Videoclipuri, Infographics, carti audio, Interviuri

Studii de caz, Cercetare original, Opinii, Articole de instruire.

Un alt element important despre conținutul pe care îl creați este faptul că alții trebuie să poată conecta la el, ceea ce înseamnă evitarea conținutului care necesită autentificare, material protejat prin drepturi de autor și anumite expuneri de diapozitive.

Optimizare off page :

Off-page SEO este despre tot ceea ce nu se întâmplă direct pe site-ul dvs. Optimizarea site-ului dvs. Web se numește SEO pe pagină și include aspecte precum structura site-ului, optimizarea conținutului și a vitezei. Off-page SEO este despre, printre altele, link-ul de construcție, social media, SEO și locale.

Deși motoarele de căutare iau în considerare atât numărul, cât și calitatea backlink-urilor (precum și numărul de domenii de referință), calitatea este mult mai importantă decât cantitatea.

In timp ce backlink-urile sunt parte integrantă a SEO-ului în afara paginii, un singur backlink de calitate de la un site autoritar este în valoare de peste 10 sau chiar 100 de link-uri de calitate scăzută. Link building-ul nu este întotdeauna cea mai ușoară sarcină.

SEO off-page si SEO on-page merg mână în mână. Trebuie să vă concentrați asupra construirii link-urilor, a branding-ului și a eforturilor de apariție pentru a profita la maximum de SEO. Puteți optimiza site-ul dvs. tot ceea ce doriți, dar dacă nu este perceput ca o destinație de calitate pentru oameni, nu veți avea rezultate.

Raportarea

Probabil știți că trebuie să utilizați Google Analytics pentru a afla dacă site-ul dvs. web reușește să atragă și să angajeze vizitatori.

Rapoartele și analizele privind modul în care vizitatorii site-ului dvs. se comportă o dată pe site-ul dvs.; diferentiati pe vârstă, sex, locație etc .; modul în care au venit pe site-ul dvs. (sursa de trafic); cel mai popular conținut de pe site-ul dvs.; numărul total de conversii; si asa mai departe. Cu aceste informații puteți planifica strategii de afaceri pe deplin informate și puteți crește afacerea dvs. mai rapid.

Majoritatea proprietarilor de afaceri din comerțul electronic ar fi de acord că rapoartele ii pot copleși uneori și este o durere de cap pentru a sorta toate datele.

În realitate, însă, majoritatea organizațiilor care au obținut succes în comerțul electronic utilizează rapoarte pentru a-și îmbunătăți performanțele.

Deci, dacă credeți că raportarea nu este importantă, următoarele vor rezona de ce nu trebuie sa excludeti raportarea:

1. Monitorizarea comportamentului clienților

Credeți sau nu, cheia succesului unei afaceri de succes în comerțul electronic constă în cunoașterea clienților dvs., în special în ceea ce privește comportamentul acestora.

Identificând acest lucru, puteți obține o idee clară despre tipurile de clienți, despre timpul mediu pe care aceștia îl vizitează pe site-ul dvs. și despre ce caută de obicei în timp ce se află pe site-ul dvs. În afară de asta, veți afla, de asemenea, de ce ar pleca de pe site-ul dvs. către concurentul dvs.

Cu fiecare ajustare pe care o faceți conform acestor date din raport, vă extindeți potențialul afacerii dvs. Acest lucru se datorează faptului că ii recunoașteți ca fiind clienții dvs. și acționați asupra a ceea ce clienții ar trebui să primească în primul rând.

2. Cunoașteți site-ul dvs. web

De obicei, fiecare afacere de comerț electronic are propriile site-uri web. Site-ul web este un element foarte important. Cu toate acestea, având un site înseamnă că veți avea mai multe pagini. Credeți dacă va spunem că unele dintre aceste pagini nu sunt necesare pentru că vă pot duce la pierderi de profit?

Se întâmplă și de aceea unele dintre aceste pagini îi alungă pe clienți. Din orice motiv, clienții par să fie dezinteresați când vin pe pagină. Iată de ce raportul de browser este important. Vă ajută să identificați pagina problematică și o puteți rezolva înainte de a vă deteriora site-ul.

3. Traficul social media

Este firesc ca retelele sociale să joace un rol în afacerea dvs., mai ales când aveți un site web. În ultimii 10 ani, a devenit un factor care contribuie în mod semnificativ la comerțul electronic.

În mod sigur, fiecare afacere va avea propria platformă social media. Cu aceasta, vine traficul clienților și potențialilor clienți.

Raportul acestui trafic este foarte important pentru o afacere pentru a determina ce retele sociale o fac cea mai buna. Acest raport nu numai că vă va identifica, ci vă va permite să vă direcționați în mod eficient atenția.

KDD Online  Servicii SEO

Dacă aveți o afacere minunată cu un site minunat, doriți să fie găsit. Optimizarea motorului de căutare (SEO) este cea mai bună metodă pentru ca oamenii să vă descopere afacerea. SEO este o sarcină care necesită muncă și timp. Uneori nu aveți timp să faceți acest lucru, dar totuși doriți să primiți beneficiile.

Aici intrăm. KDD  este o companie full-service de marketing digital care se specializează în SEO. Vom ajuta consumatorii să găsească site-ul dvs., astfel încât să puteți pune energia dvs. în concentrarea asupra afacerii dvs. Oferim pachete pentru a vă satisface nevoile unice. Ne adaptăm planurile la ceea ce funcționează cel mai bine pentru dvs. Dacă sunteți gata să începeți să câștigați conversii, consultați modul în care serviciile noastre de SEO vă pot ajuta să atingeți acest obiectiv!

Cum funcționeaza SEO

SEO este procesul de a obține site-ul dvs. să se poziționeze în rezultatele căutării pentru cuvintele cheie și frazele legate de afacerea dvs.

Deci, cum te duce SEO la partea de sus a rezultatelor?

KDD Online – SEO

Când vă înscrieți cu noi, vom examina profund compania dvs. Vrem să vă cunoaștem pe dvs. și pe compania dvs. pentru a vă asigura că putem crea cel mai bun plan SEO posibil.

Vom analiza peste 200 de factori locali care afecteaza SEO.

De asemenea, ne uităm la concurenții dvs. și vă creăm o analiză detaliată a concurentului pentru dvs. Vom cerceta toate informațiile pe care le putem oferi despre companie, concurenți și industrie! Optimizarea Următorul pas este să vă ajutăm site-ul să fie găsit de mai multe persoane online. Vom face schimbări pentru a ajuta Google să înțeleagă mai bine site-ul dvs. Web. Vom folosi titluri de interes, meta-descrieri și vom actualiza arhitectura site-ului. Acest lucru vă va ajuta să ajungeți pe calea cea bună către un site web prietenos SEO.

Continut

Un mare site web este regina, dar conținutul este rege. Cu cât aveți mai mult conținut, cu atât mai bine vă veți clasifica cu SEO.

Oricine vizitează site-ul dvs. așteaptă un conținut de calitate care să îi ajute să facă o achiziție. Vom oferi subiecte de discuții pentru dvs., astfel încât să puteți începe să scrieți mesaje care vor atrage consumatori !

Cuvinte cheie

Știm importanța alegerii cuvintelor cheie corecte și vă ajutăm să generați cuvinte cheie care vor conduce traficul către site-ul dvs. web.

De asemenea, vom examina utilizarea de către concurenți a cuvintelor cheie și vom furniza un raport de cartografiere a cuvintelor cheie și resursele necesare pentru a înțelege cuvintele cheie eficiente.

Procesul nostru de cercetare cheie de cuvinte cheie va va ajuta sa obțineți un trafic valoros pe site-ul dumneavoastră.

Media castiga si legături

Dacă aveți conținut extraordinar, doriți ca oamenii să o vadă. Vă vom ajuta să vă promovați conținutul, astfel încât alte site-uri vor dori să le împărtășească și să vă facă legătura cu dvs. Atunci când mai mulți oameni văd conținutul dvs., aceștia vor vizita site-ul dvs., vor afla mai multe despre afacerea dvs. și, în final, vor deveni clienți.

Testarea – Primul nostru pas este de a obține trafic pe site-ul dvs., dar nu ne oprim acolo. Vrem să vă asigurați că obțineți un trafic valabil care duce la conversii. Vom testa totul pentru a vă asigura că campaniile dvs. sunt eficiente. Dacă nu, vom face îmbunătățiri pentru a obține conversiile valoroase ale afacerii dvs.

De ce aveti nevoie de SEO ?

Imaginați-vă că sunteți în vacanță într-un oraș cu care nu sunteți familiarizat. Vă bucurați de vacanță când, dintr-o dată, aveți o durere de dinți rea. Știi că trebuie să vezi un dentist, deci ce faci? Cercetare. Te duci on-line și de cercetare pentru un dentist locale. Citiți recenziile oamenilor pentru a vedea ce dentist are cea mai bună muncă. Puteți chiar să întrebați unii dintre personalul hotelului dacă au recomandări. În cele din urmă, vei ajunge la biroul unui medic dentist. Acesta este procesul pe care toata lumea il traverseaza atunci cand cauta un produs sau un serviciu care sa le satisfaca nevoile.

optimizare site – KDD Online

Când oamenii caută o afacere ca a ta, ei se vor întoarce la motoarele de căutare pentru ai ajuta să găsească afacerea potrivită. SEO este importantă, deoarece pune afacerea dvs. în partea de sus a rezultatelor căutării. Dacă utilizatorii caută cuvinte cheie legate de afacerea dvs., vor putea să vă găsească înregistrarea. Fără SEO, afacerea dvs. va fi lipsită de consumatori.

Cat costa SEO?

Prețul pentru SEO diferă de fiecare companie și de ceea ce oferă în planul său. Nu există nicio reglementare sau preț standard pentru SEO, astfel încât prețul planului dvs. va depinde de mărimea afacerii dvs. și de amploarea serviciilor de care aveți nevoie.

KDD  ofera numeroase planuri pentru a vă potrivi afacerii. Prețurile noastre sunt transparente, astfel încât veți ști exact unde vor merge banii.

De asemenea, oferim optimizarea site-urilor mobile pentru a vă asigura că site-ul dvs. este prietenos cu dispozitivele mobile. Și vă vom ajuta să vă configurați pagina Google Analytics, completată cu urmărirea conversiilor și analiza traficului.

De asemenea, veți primi un reprezentant de cont dedicat, astfel încât să știți întotdeauna cu cine să vorbiți dacă aveți întrebări sau nelămuriri. Acestea sunt doar câteva din multele lucruri pe care le oferim în pachetele noastre de prețuri.

De unde stiu unde merg banii mei ?

Politica noastră este transparența de 100%. Dacă intenționați să investiți banii, vrem să știți exact unde merge. Vom spune unde se îndreaptă fiecare leu și cum vă va ajuta compania să se dezvolte.

Poate fi dificil să te angajezi într-o companie de SEO. Dacă este prima dată când folosiți o companie de SEO, înțelegem că este dificil să găsiți cea potrivită pentru afacerea dvs. S-ar putea să nu fiți siguri de modul în care funcționează sau de ceea ce obțineți în pachetul dvs.

Facem tot posibilul pentru a elimina aceste sentimente, permițându-vă să știți tot ceea ce primiți, cum va funcționa și rezultatele pe care le veți câștiga. KDD Online lucreaza împreună cu dvs. pentru a vă satisface nevoile și ce este mai bine pentru afacerea dvs.

Nu sunteți doar un alt client pentru noi. Știm că compania dvs. este unică și că avem timp să ne cunoaștem compania.

Scopul nostru este de a crea cea mai bună strategie pentru afacerea dvs., care vă va permite să câștigați cea mai mare rentabilitate a investiției.

Sunteti gata sa incepeti cu un plan de SEO personalizat ?

Simțiți-vă liber să verificați serviciile noastre SEO online și contactați-ne astăzi pentru a vorbi cu un strateg.

SEO

  • Setare Keywords
  • Setare Description
  • Setare Robots.txt
  • Setare Sitemap.xml
  • Setare Metatags

Suntem incantati sa va ajutam afacerea să creasca!