Promovare site

Promovare si Marketing


Serviciile de marketing pe Internet de la KDD Online vă pot ajuta să vă dezvoltați
afacerea și să vă câștigați rezultatele pe care le meritați.


Paginile social media sunt unele dintre cele mai bune locuri pentru companii de a face
publicitate. Afacerea dumneavoastră are potențialul de a ajunge la mii de oameni
prin intermediul site-urilor de social media. Cheia pentru a ajunge la oameni este
utilizarea unui plan adecvat de management social media.


Optimizare SEO. Realizare site. Realizare magazin online.

S ite-ul dumneavoastră
este cartea de vizită
a companiei și cea mai bună
modalitate de a fi mereu în contact cu clienții. În plus, un site bine lucrat este și cea mai ieftină metodă de marketing disponibilă în prezent pe piața.

1Ce este SEO?
SEO ( Search Engine Optimization). Este procesul de optimizare a site-ului pentru a obține o clasare mai bună pe paginile motoarelor de cautare. Există trei părți importante pentru o campanie SEO eficientă. Aceste părți sunt optimizate pe pagină, optimizate în afara paginilor și rapoarte. Nici o parte nu este mai mult sau mai puțin importantă decât celelalte.
2Optimizare off page :
Optimizarea off page este procesul de creare a unor linkuri externe către site-ul dumneavoastra. Cea mai bună modalitate de a face acest lucru este obtinerea de link-uri reale ( introducerea in directoare web ) către paginile relevante ale site-ului dumneavoastră.
3Optimizarea on page :
Optimizarea pe pagină este procesul de asigurare că site-ul are codul scris corect, astfel incat motoarele de cautare sa-l indexeze. Totodata aceasta operatiune include si etichetele de titlu corespunzătoare, etichetele de descriere și conținutul unic. De asemenea, este important să vă structurați în mod corespunzător datele, astfel încât motoarele de căutare să le poată citi cu ușurință.
4Raportarea :
Raportarea este importantă deoarece, dacă nu știți cum funcționează site-ul dumneavoastră în timp, nu puteți măsura rezultatele. Acest lucru face foarte dificil să se determine unde ar putea fi următorul pas. Există multe instrumente gratuite, cum ar fi instrumentele Google pentru webmasteri și Google Analytics, pe care le putem utiliza pentru a vă determina dacă structura site-ului dumneavoastră este solidă și dacă optimizarea dumneavoastră în afara paginii merge bine.

Încercați să atrageți mai mulți clienți și să câștigați mai multe venituri pentru afacerea dumneavoastră ?

Serviciile de marketing pe Internet de la KDD Online vă pot ajuta să vă dezvoltați afacerea și să vă câștigați rezultatele pe care le meritați.
Pe această pagină, vom examina cateva dintre cele mai bune strategii de marketing pe Internet pe care le puteți utiliza pentru ca site-ul dumneavoastră sa fie relevant pe internet.
Continuați să citiți dacă doriți să aflați mai multe.
Să începem !
Strategii de marketing pe Internet pentru afacerea dumneavoastră.
Există numeroase moduri de a face publicitate pe Internet. Oferim o serie de strategii concepute pentru a obține rezultate pentru afacerea dumneavoastră și pentru a vă câștiga cea mai bună rentabilitate a investiției.

Optimizarea motorului de căutare (SEO)

SEO este procesul de îmbunătățire al clasamentului site-ului dumneavoastră în rezultatele motorului de căutare.
Când oamenii caută o afacere sau un produs, aceștia se îndreaptă către motoarele de căutare. Motoarele de căutare precum Google folosesc algoritmi pentru a clasifica site-urile web pentru a oferi cele mai relevante informații celor care caută.
Optimizarea site-ului dumneavoastră cu SEO permite să apară în rezultatele motorului de căutare pentru cuvintele cheie și frazele legate de afacerea dumneavoastră.
Acest lucru este extrem de important deoarece, atunci când site-ul se situează pe o poziție mai bună, mai mulți oameni vor putea să vă găsească afacerea online, să vă contacteze și, în cele din urmă, să devină clienți.
De fapt, mulți clienți nu depășesc prima pagină a rezultatelor, iar primele trei rezultate organice primesc mai mult de 50% din clickuri. Menținerea clasamentelor de top este esențială pentru direcționarea traficului spre site-ul dumneavoastră și pentru atragerea mai multor clienți.

Plata pe clic (PPC)

În timp ce SEO poate dura mai multe luni înainte de a vedea rezultatele, PPC poate începe să conducă trafic relevant pe site-ul tău în momentul în care vor apărea anunțurile live. Cu alte cuvinte, PPC vă poate ajuta să stabiliți o prezență în rezultatele căutării, în timp ce câștigați clasamentele organice cu SEO.
Cu PPC, marketerii licitează pentru plasarea într-o legătură sponsorizată a unui motor de căutare. Selectați cuvintele cheie pe care doriți să declanșați anunțurile dumneavoastră și setați o sumă licitată maximă. Dacă suma dumneavoastră licitată se situează printre cele mai ridicate, anunțurile dumneavoastră vor apărea deasupra înregistrărilor organice din rezultatele căutării atunci când utilizatorii caută cuvintele cheie pe care le-ați selectat.
Dumneavoastră plătiți doar atunci când cineva face click pe anunț. Costul publicității depinde de popularitatea cuvântului cheie și a competiției. Dacă există mai multă concurență, costul pe click va fi mai mare.
PPC vă poate câștiga o rentabilitate excelentă pentru investiția dumneavoastră și puteți începe să conduceți traficul pe site-ul dumneavoastră de îndată ce lansați anunțurile.

Social Media

Paginile social media sunt unele dintre cele mai bune locuri pentru companii de a face publicitate. Afacerea dumneavoastră are potențialul de a ajunge la mii de oameni prin intermediul site-urilor de social media. Cheia pentru a ajunge la oameni este utilizarea unui plan adecvat de management social media.
Dacă afacerea dumneavoastră creează deja un conținut grozav, puteți să-l distribuiți cu ușurință pe site-urile media sociale. Puteți posta buletine de știri, fotografii, bloguri și videoclipuri, printre altele. Aceasta este o modalitate foarte bună pentru afacerea dumneavoastră să vă extindă acoperirea și să atrageți mai mulți potențiali consumatori.
Fiecare pagină de social media este optimă pentru scopuri diferite. LinkedIn vă permite să vă conectați cu firme și să vă conectați cu factorii de decizie din companii.
Facebook și Twitter sunt excelente pentru postarea de actualizări și informații despre compania dumneavoastră și conectarea cu consumatorii. De asemenea, puteți posta videoclipuri interesante și informative pe pagina dumneavoastră YouTube. Social media este o modalitate foarte bună de a angaja clienții, de a dezvolta relații cu aceștia și de a le conecta la conținut care îi încurajează să le cumpere. KDD Online oferă planuri pentru rețele sociale de vârf precum Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr, YouTube, LinkedIn, Pinterest și Houzz.

E-mail marketing

KDD Online oferă și servicii de marketing prin e-mail. Marketingul prin e-mail este o modalitate eficientă de publicitate care vă permite să ajungeți la clienții potențiali chiar în căsuța de e-mail. E-mail marketing vă permite să vizați în mod specific consumatorii, pe baza produselor pe care le vizualizează sau a paginilor pe care le-au vizitat. De asemenea, puteți utiliza aceste informații pentru a vă personaliza e-mailurile și pentru a încuraja destinatarii să acționeze.

Pentru a utiliza e-mail marketing, va trebui să aveți o listă de abonați. Acest lucru vă va permite să vizați persoanele pe care le cunoașteți deja interesate de afacerea dumneavoastră. Pentru a construi o listă de abonați, trebuie să aveți mai multe opțiuni pentru a vă înscrie pentru e-mailuri pe site-ul dumneavoastră Web. Aveți posibilitatea să utilizați un apel sau o acțiune la bara laterală. Acestea sunt mai benefice pentru utilizatorii desktop, dar pot atrage oamenii să se înscrie pentru e-mailurile dumneavoastră . Puteți include, de asemenea, o solicitare de acțiune în subsolul paginii.

Dacă cineva a derulat pagina în jos, este mai mult decât probabil interesat de afacerea dumneavoastră și va dori să vă abonați la e-mailuri. Alte metode, cum ar fi anunțurile pop-up și postările sociale, reprezintă modalități excelente de a genera interes și de a încuraja oamenii să se aboneze la e-mailurile dumneavoastră . Cheia pentru a atrage abonați îi atrage pe aceștia să o facă. Nu trebuie să adăugați pe nimeni la lista de abonați care nu a fost de acord să se afle pe lista dumneavoastră de abonați. Veți vedea rezultate mai bune cu consumatorii care doresc să primească e-mailurile dumneavoastră și sunt interesați de produsele sau serviciile dumneavoastră.
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.