Optimizare site – servicii SEO

Optimizare SEO site web pentru motoarele de căutare

SEO Onpage

Viteza de incarcare

Atragi mai mult trafic pe site

Rata de conversie mare

Optimizare SEO pentru un site web de succes

 

Optimizarea SEO este o metodă prin care site-ul tău web poate fi clasat mai sus în motoarele de căutare, prin îmbunătățirea calității și relevanței conținutului și a structurii site-ului. Acest lucru nu numai că îmbunătățește experiența utilizatorului, dar crește, de asemenea, traficul pe site-ul tău web și îți oferă o șansă mai mare de a fi văzut de publicul tău țintă.

Optimizarea SEO este mai mult decât o strategie de a ajunge la clientul ideal care caută acum produsele sau serviciile oferite la comercializare, SEO este calea către un antreprenoriat de succes unde controlul deplin este în mâna dvs.

Oferim servicii SEO complete pentru a te ajuta să-ți crești afacerea online. Serviciile noastre includ analizarea cuvintelor cheie relevante pentru afacerea ta, optimizarea on-page și off-page a site-ului tău web, crearea de conținut de înaltă calitate, link building și multe altele.

Echipa noastră de experți SEO lucrează împreună cu tine pentru a înțelege obiectivele și necesitățile afacerii tale și pentru a crea o strategie personalizată pentru a atinge obiectivele tale de marketing.

 

Cu Kdd Online ești echipat corespunzător!

 

Factorii de clasare a algoritmului Google din 2023

First Page Sage a început să efectueze un studiu continuu al algoritmului Google în urmă cu 14 ani, publicându-și rezultatele în mod public. Fiind cea mai mare firmă de SEO din SUA, are un set de date considerabil pe care să-și bazeze înțelegerea factorilor care compun algoritmul de căutare Google. 

Actualizari ale algoritmului Google

  • Prospețimea conținutului a ieșit din categoria „Altele”, reprezentând <1% din algoritm, pentru a deveni al șaselea cel mai mare factor din algoritm la 6%. În ultimele două trimestre, datele noastre arată că paginile de site-uri web care se actualizează cel puțin o dată pe an câștigă în medie 4,6 poziții în SERP-uri față de paginile care nu au fost actualizate. Există probabil un beneficiu și mai mare pentru actualizarea trimestrială sau lunară
  • În primul trimestru, încrederea a apărut ca un nou factor în algoritmul Google, reprezentând 5% din plăcintă. Schimbarea vine în urma depunerii de către Google a unui brevet pentru o tehnologie AI care determină natura reală a conținutului și lansarea actualizării algoritmului „Banii tăi, viața ta”, care analizează paginile care oferă sfaturi pe subiecte financiare și de sănătate. Google sfătuiește să citeze surse academice atunci când este posibil și să evite afirmațiile nedovedite de optimizare pentru acest factor. 
  • Backlink-urile au scăzut ușor în valoare în T3 2023 (15% → 14%), dar rămân al treilea cel mai important factor din algoritmul Google. Această schimbare este relativ minoră și este doar rezultatul apariției prospețimii și credibilității ca noi factori.
  • Implicarea utilizatorilor a scăzut ușor în valoare (12% → 11%), dar se află pe locul al cincilea cel mai important factor în algoritmul Google în T3 2023, în eșalonul factorilor de bază, cum ar fi Backlink-urile și Cuvântul cheie în etichetele de titlu. Acesta este un factor care a crescut în fiecare din ultimii 3 ani, așa că este corect să spunem că crearea celui mai împlinit răspuns la intenția celui care caută – atât expresă, cât și implicită – ar trebui să fie obiectivul principal al creatorilor de conținut.
  • Expertiza de nișă s-a menținut constant la 14%, continuând să sublinieze importanța SEO Hub și Spoke , una dintre cele mai importante strategii SEO apărute în ultimul deceniu. Hub and Spoke SEO este practica de a crea pagini de nivel înalt care vizează cuvinte cheie majore care se leagă la un grup de pagini secundare care vizează cuvinte cheie strâns legate.
  • Factorul numărul 1 continuă să fie Publicarea consecventă a conținutului captivant. Google continuă să recompenseze producătorii consecvenți de informații de înaltă calitate , oferind acestor site-uri o indexare mai rapidă și o poziție mai înaltă. Un conținut mai bun înseamnă, de asemenea, o oportunitate mai mare de a atrage backlink, un alt factor major în acumularea Google Trust. 
  • Cuvintele cheie din Meta Titluri rămân la 15%  2023, Google slăbit definiția a ceea ce face ca cuvintele să fie diferite într-o cantitate mică în T1 2023. În timp ce diferența dintre „cumpărați webcam” și „cumpărați camere web” era notabilă, este mai putin acum. Indiferent de ponderea sa în algoritm, acest factor rămâne o condiție prealabilă pentru clasarea pe primul loc.

 

 

  • Linkurile interne s-au menținut la 3% în T3 2023, după ce au cedat o parte din cota sa de Trustworthiness în T1 2023. În timp ce Google Trust continuă să fie transmis printre paginile site-ului dvs., este mai puțin un semnal pentru Google decât a fost în anii trecuți. . 
  • Backlink-urile au rămas constante la 15%, evidențiind faptul că factorul care, la un moment dat, a constituit mai mult de 50% din algoritm, încă contează, deși mult mai puțin decât înainte. Fiind al patrulea cel mai important factor de algoritm, este o relicvă a unei epoci în care AI-ul Google nu era suficient de sofisticat pentru a evalua calitatea și fiabilitatea conținutului web pe cont propriu și avea nevoie de alte site-uri web pentru a face treaba. În timp ce conceptul de a judeca fiabilitatea unei pagini pe baza linkurilor de pe alte site-uri web – o rudă a sistemului de citare academice – va fi întotdeauna relevant, s-ar putea să nu crească niciodată în importanță în cadrul algoritmului.
  • Cuvintele cheie din Etichetele de antet și Cuvintele cheie din URL au fost eliminate ca factor, relegați în grupul de 22 de factori care alcătuiesc doar 1% din algoritm.