Servicii externalizare, administrare si suport IT

În oferta de bază a Kdd Online vei observa o serie de servicii care îți vor face activitatea mult mai ușoară de îndeplinit. În această categorie este integrat și serviciul de MENTENANȚĂ IT, în cadrul căruia ne ocupăm de administrare , gestionare servere, rețea, PC și asigurăm securitate pentru absolut toate informațiile și fișierele pe care firma ta le deține.
Îți punem la dispoziție o serie de soluții de Back-up, ca să prevenim posibila pierdere sau compromitere a datelor formei, oferim servicii de consolidare a infrastructurii IT și căutăm alături de tine cele mai multe soluții pentru a ne asigura că afacerea ta este în siguranță din punct de vedere tehnic.
De la timpul de răspuns al solicitarilor până la rezolvare, ajutorul oferit de Kdd este rapid, rezolvând problema semnalată. Știm că echipa ta nu are nevoie doar de răspunsuri, ci și de soluții IT eficiente.
De aceea, garantăm contractual că vei primi răspunsuri de la unul dintre experții noștri IT în mai puțin de 15 minute, la fiecare solicitare. Mai mult, pentru orice incident care îți blochează activitatea, ai garanția că vom rezolva problema în aceeași zi lucrătoare. Noi nu doar îndeplinim KPI-urile din contract, ci oferim solutii reale la problemele întâmpinate.


START UP COMPANY
1 - 5 ECHIPAMENTE
- Nr intervenții/verificări la sediu: 1
- Timp intervenții inclus: 5 ore
- Prioritate rezolvare probleme: DA
- Timp de răspuns solicitare: Maxim 1 oră
- Timp de răspuns incidente în mod remote: Maxim 1 oră
- Timp de răspuns incidente la sediu: Maxim 3 ore
- Monitorizare ProActivă 24/7 a echipamentelor IT critice
- Găzduire SSD web si email gratuit: 5 GB
- Moduri de suport IT oferit: e-mail, telefonic, chat, remote, intervenții la sediu.

MEDIUM COMPANY
10 - 20 ECHIPAMENTE
- Nr intervenții/verificări la sediu: 4
- Timp intervenții inclus: 10 ore
- Prioritate rezolvare probleme: DA
- Timp de răspuns solicitare: Maxim 1 oră
- Timp de răspuns incidente în mod remote: Maxim 1 oră
- Timp de răspuns incidente la sediu: Maxim 3 ore
- Monitorizare ProActivă 24/7 a echipamentelor IT critice
- Găzduire SSD web si email gratuit: 10 GB
- Moduri de suport IT oferit: e-mail, telefonic, chat, remote, intervenții la sediu.

LARGE COMPANY
25-50 ECHIPAMENTE
- Nr intervenții/verificări la sediu: 10
- Timp intervenții inclus: 20 ore
- Prioritate rezolvare probleme: DA
- Timp de răspuns solicitare: Maxim 1 oră
- Timp de răspuns incidente în mod remote: Maxim 1 oră
- Timp de răspuns incidente la sediu: Maxim 3 ore
- Monitorizare ProActivă 24/7 a echipamentelor IT critice
- Găzduire SSD web si email gratuit: 20 GB
- Moduri de suport IT oferit: e-mail, telefonic, chat, remote, intervenții la sediu.