Promovare si Marketing
Serviciile de marketing pe Internet de la KDD Online vă pot ajuta să vă dezvoltați afacerea și să vă câștigați rezultatele pe care le meritați.
Paginile social media sunt unele dintre cele mai bune locuri pentru companii de a face publicitate. Afacerea dumneavoastră are potențialul de a ajunge la mii de oameni prin intermediul site-urilor de social media.
Cheia pentru a ajunge la oameni este utilizarea unui plan adecvat de management social media.
Site-ul dumneavoastră este cartea de vizită a companiei și cea mai bună modalitate de a fi mereu în contact cu clienții. În plus, un site bine lucrat este și cea mai ieftină metodă de marketing disponibilă în prezent pe piața.
Plata pe clic (PPC)
În timp ce SEO poate dura mai multe luni înainte de a vedea rezultatele, PPC poate începe să conducă trafic relevant pe site-ul tău în momentul în care vor apărea anunțurile live. Cu alte cuvinte, PPC vă poate ajuta să stabiliți o prezență în rezultatele căutării, în timp ce câștigați clasamentele organice cu SEO.
Cu PPC, marketerii licitează pentru plasarea într-o legătură sponsorizată a unui motor de căutare. Selectați cuvintele cheie pe care doriți să declanșați anunțurile dumneavoastră și setați o sumă licitată maximă. Dacă suma dumneavoastră licitată se situează printre cele mai ridicate, anunțurile dumneavoastră vor apărea deasupra înregistrărilor organice din rezultatele căutării atunci când utilizatorii caută cuvintele cheie pe care le-ați selectat.
Dumneavoastra platiti doar atunci cand cineva face click pe anunt.
Costul publicității depinde de popularitatea cuvântului cheie și a competiției. Dacă există mai multă concurență, costul pe click va fi mai mare.
PPC vă poate câștiga o rentabilitate excelentă pentru investiția dumneavoastră și puteți începe să conduceți traficul pe site-ul dumneavoastră de îndată ce lansați anunțurile.
Social Media
Paginile social media sunt unele dintre cele mai bune locuri pentru companii de a face publicitate. Afacerea dumneavoastră are potențialul de a ajunge la mii de oameni prin intermediul site-urilor de social media. Cheia pentru a ajunge la oameni este utilizarea unui plan adecvat de management social media.
Dacă afacerea dumneavoastră creează deja un conținut grozav, puteți să-l distribuiți cu ușurință pe site-urile media sociale. Puteți posta buletine de știri, fotografii, bloguri și videoclipuri, printre altele. Aceasta este o modalitate foarte bună pentru afacerea dumneavoastră să vă extindă acoperirea și să atrageți mai mulți potențiali consumatori.
Fiecare pagină de social media este optimă pentru scopuri diferite. LinkedIn vă permite să vă conectați cu firme și să vă conectați cu factorii de decizie din companii.
Promovare site
Facebook și Twitter sunt excelente pentru postarea de actualizări și informații despre compania dumneavoastră și conectarea cu consumatorii. De asemenea, puteți posta videoclipuri interesante și informative pe pagina dumneavoastră YouTube. Social media este o modalitate foarte bună de a angaja clienții, de a dezvolta relații cu aceștia și de a le conecta la conținut care îi încurajează să le cumpere.
KDD Online oferă planuri pentru rețele sociale de vârf precum Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr, YouTube, LinkedIn, Pinterest și Houzz.
E-mail marketing
KDD Online ofera si servicii de marketing prin e-mail.
Marketingul prin e-mail este o modalitate eficientă de publicitate care vă permite să ajungeți la clienții potențiali chiar în căsuța de e-mail. E-mail marketing vă permite să vizați în mod specific consumatorii, pe baza produselor pe care le vizualizează sau a paginilor pe care le-au vizitat. De asemenea, puteți utiliza aceste informații pentru a vă personaliza e-mailurile și pentru a încuraja destinatarii să acționeze.
Promovare site
Pentru a utiliza e-mail marketing, va trebui să aveți o listă de abonați.
Acest lucru vă va permite să vizați persoanele pe care le cunoașteți deja interesate de afacerea dumneavoastră. Pentru a construi o listă de abonați, trebuie să aveți mai multe opțiuni pentru a vă înscrie pentru e-mailuri pe site-ul dumneavoastră Web. Aveți posibilitatea să utilizați un apel sau o acțiune la bara laterală. Acestea sunt mai benefice pentru utilizatorii desktop, dar pot atrage oamenii să se înscrie pentru e-mailurile dumneavoastră . Puteți include, de asemenea, o solicitare de acțiune în subsolul paginii.
Dacă cineva a derulat pagina în jos, este mai mult decât probabil interesat de afacerea dumneavoastră și va dori să vă abonați la e-mailuri.
Alte metode, cum ar fi anunțurile pop-up și postările sociale, reprezintă modalități excelente de a genera interes.
Am primit cu toții acele e-mailuri strălucitoare de marketing care ne atrag atenția și ne încurajează să acționăm. Adesea respectă toate regulile pentru o campanie de marketing prin e-mail de succes și deseori dau rezultate excelente. Cu toate acestea, există putere în marketingul prin e-mail cu text simplu în anumite circumstanțe.
Destinatarii trebuie să se afle în starea de spirit potrivită pentru a răspunde la un îndemn frumos proiectat – în caz contrar, îl vor recunoaște instantaneu ca un pitch de vânzare și se vor opri.
În schimb, e-mailurile cu text simplu sunt ceea ce v-ați aștepta să primiți de la un prieten sau coleg. Departe de un ton de vânzare strălucitor, aceste e-mailuri sunt personale și destinatarii se așteaptă să conțină informații valoroase.